Мапа сайту - Комунальна установа "Краснокутський інклюзивно-ресурсний центр" Краснокутської районної ради Харківської області
- Головна
-
Новини
- Мобільний додаток автоматизованої системи ІРЦ ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
- Онлайн-сервіси для організації дистанційного та змішаного навчання дітей із ООП
- Інтернет-конференція «Підвищення кваліфікації вчителів: через самоосвіту до професійного зростання»
- 25.11.2020 року - Методична нарада корекційних педагогів Краснокутського інклюзивно-ресурсного центру:
- Вебінар: Атестація педагогів в умовах оновленого змісту освіти
- 12.11.2020 року на базі Краснокутського ІРЦ було проведено семінар-практикум для асистентів вихователів та вихователів інклюзивних груп «Дитина з ООП. Корекційна складова – сутність результативності роботи».
- Методичний міст із практичним тренінгом «Сучасні методики навчання читання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку»
- Семінар-практикум «Дитина з ООП. Корекційна складова – сутність результативності роботи».
- Аутизм - особливий світ. Проєкт «Що таке Аутизм»
- "На Урок" вебінар: Сучасні техніки та вправи для професійного розвитку логопедів і корекційних педагогів
- Краснокутський інклюзивно-ресурсний центр долучився до реалізації спільного проєкту
- Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах. Частина 2
- Як навчати дітей з аутизмом в інклюзивних класах. Частина 1
- «На Урок» інтернет-конференція: Дитина з синдромом Дауна в інклюзії: навчання чи соціалізація?
- ПУТІВНИК ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
- Для батьків проводять онлайн-консультації з соціальними педагогами і логопедами – як записатись
- Щодо організації роботи інклюзивних ресурсних центрів
- ПОРАДНИК БАТЬКАМ: ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
- Для ознайомлення з матеріалами сайту
- Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
-
Фотогалерея
- Методична робота
- Свято Миколая - ІРЦ - 19.12.19
- ІРЦ - досягнення та відзнаки
- МОН - форум - м.Київ - 22-23.11.19
- РЦПІО - семінар-практикум - м.Харків - 31.09.2019
- Наші таланти
- ІРЦ - сенсорна підлога
- ІРЦ - моніторинг
- Хвилини відпочинку - м’який модуль
- Різне
- Інклюзія - Козіївська ЗОШ
- Світлини - 5
- ІРЦ - Благодійного фонду «Інститут раннього втручання» -
- ІРЦ - семінар - Козіївська ЗОШ - 02.11.18
- Наші розумнички
- Наш ІРЦ
- 05.11.2020 - Методичний міст із практичним тренінгом - ІРЦ
- Відкриття- 14.02.2019
- 15.11.2020 - Школа фахівця ІРЦ (3-тє засідання) - РЦПІО
- Контакти
- Комплексна оцінка розвитку дитини
-
Дистанційне навчання
-
Кабінет вчителя-реабілітолога
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Рефлексонормалізуюча гімнастика
- Підтримка парвильної пози у дитини зі складними руховими порушеннями. Позиціонування сидячи
- Підтримка правильної пози у дитини зі складними руховими порушеннями. Позиціонування лежачи на спині та боку.
- Ігри на розвиток тильного згинання кисті та розвиток променезап'ясткового суглобу
- Лікувальний масаж вдома: сколіотична постава, сутулість
- Вправи для підтримки та розвитку ресорної функції нижніх кінцівок
- ЛФК при вальгусній деформації стоп (дошкільний вік).Відеоматеріал
- Укорочення нижньої кінцівки (ЛФК)
- Масаж та вправи для дітей з вальгусною установкою стоп
- Комплекси вправ при правосторонньому грудному сколіозі (відеоматеріали)
- Комплекси вправ при плоскостопості
- ЛФК та вправи при клишоногості в домашніх умовах
- Масаж та вправи для дітей з варусною установкою стоп
- Комплекси вправ при сколіозі
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями розумового та психомоторного розвитку
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з розладами аутичного спектру
- Формування зорового контролю у дітей з РАС (ЗПР, іншими порушеннями розвитку)
- Масаж шийного відділу (РАС)
- Загальна та дрібна моторика: цікаві вправи на вміння пересікати серединну лінію тіла
- Адаптивна фізична культура: РАС, ЗПР (відеоматеріали з прикладами можливих вправ)
- 10 вправ на розвиток загальної моторики у дітей з РАС
- Загальні рекомендації з ЛФК (від 6 років)
- Загальні рекомендації з ЛФК (3-5 років)
- Загальні рекомендації з ЛФК (для дітей віком від 5 міс. до 2 р.)
-
Консультації та корисна інформація
- Як організувати розпорядок дня дитини з ДЦП в умовах карантину
- 9 іграшок, що мають корекційний та діагностичний ефект
- Комплекс вправ з масажним м'ячем Су-Джок
- Щітковий масаж для дошкільнят
- Етапи розвитку дрібної моторики у дітей
- Корекційні ігри та програми спрямовані на сенсорно-моторний розвиток дітей з особливими освітніми потребами
- Кінезіологочні вправи. Урок 3 - вправи з олівцями
- Спастичний синдром: причини, допомога, профілактика
- Кінезіологічні вправи (уроки 1-2)
- Спеціальні вправи для профілактики порушень зору
- Як попередити сколіоз у дитини
- Раннє втручання. Навички загальної моторики
- Готовність дитини до навчання в школі. Діагностична методика для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
-
Кабінет вчителя-дефектолога
- Організація процесу роботи з дітьми дошкільного віку, які мають розлади аутичного спектру
- І Рівень послідовної корекційної-розвивальної та освітньої роботи з дітьми з РАС
- ІІ Рівень послідовної корекційної-розвивальної та освітньої роботи з дітьми з РАС:
- ІІІ Рівень послідовної корекційної-розвивальної та освітньої роботи з дітьми з РАС
- ІV Рівень послідовної корекційної-розвивальної та освітньої роботи з дітьми з РАС
- V Рівень послідовної корекційної-розвивальної та освітньої роботи з дітьми з РАС
- Організація процесу роботи з дітьми дошкільного віку, які мають інтелектуальні порушення
- Корисна інформація
- Розділ "Корисна інформація"
-
Кабінет практичного психолога
-
Корисна інформація
- Вивчаємо функціональну готовність дитини до шкільного навчання
- Як говорити з дітьми про карантин
- Як займатися з дітьми, що мають порушення розвитку: шпаргалка для батьків
- Причини крику дитини і капризів
- Як допомогти дитині побороти страх темряви
- Шкідливі батьківські установки.
- Єдність у різноманітті: особливі книжки про особливі потреби
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з розладами аутичного спектру
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушенням інтелекту.
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з синдром дефіциту уваги та гіперактивністю (СДУГ).
- 5 відмінностей між активною і гіперактивною дитиною
- Ігри для зняття м'язового і емоційної напруги (релаксації) у гіперактивних дітей
- Ігри, що розвивають навички вольової регуляції (управління) у гіперактивних дітей
- Ігри для розвитку уваги гіперактивної дитини
- Правила спілкування з гіперактивною дитиною в грі та в звичайному житті
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з затримкою психічного розвитку
- Що потрібно знати батькам які виховують дитину з затримкою психічного розвитку
- Як розвивати пізнавальну діяльність у дітей з ЗПР
- Гра в житті дитини із затримкою психічного розвитку
- Вправи для розвитку пізвальних процесів та емоційної сфери дошкільного віку із затримкою психічного розвику віком від 5 до 7 років
- Вправи для розвитку пізвальних процесів та емоційної сфери дошкільного віку із затримкою психічного розвику віком від 5 до 7 років
- Вправи на розвиток пізнавальних процесів та емоційної сфери дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку віком від 3 до 5 років
- Агресія
-
Корисна інформація
-
Кабінет вчителя-реабілітолога
-
Кабінет вчителя-логопеда. Дистанційне навчання
- Вікові характеристики мовленнєвого розвитку дитини
-
Звуковимова
-
Звук С
- Диференціація свистячих і шиплячих
- Заняття-гра " Ловимо сонечок"
- Заняття-гра " Збираємо врожай з копатичем" для автоматизації та диференціації звуків С-Ш
- Звук С
- Заняття-гра «Курка з курчатами»
- Заняття-гра "Курка з курчатами»
- Заняття-гра для автоматизації та деференціації звуків С-Ш "Зберемо ягоди"
- Лепбук. Автоматизація, диференціація звуків С-З в ізольованій вимові, в складах, словах, за допомогою карток.
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
-
Звук З
- Звук З
- Диференціація свистячих і шиплячих.
- Заняття-гра " Ловимо сонечок"
- Заняття-гра "Курка з курчатами»
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
- Заняття-гра " Збираємо врожай з копатичем" для автоматизації та диференціації звуків З-Ж
- Заняття-гра для автоматизації та диференціації звуків З-Ж "Зберемо ягоди"
- Звук Ц
-
Звук Р
- Заняття вдома "Звук Р"
- Допоможи казковим героям
- Лепбук виготовляємо вимову звуків закріпляємо
- Гра для автоматизації звука Р "Знайди і назви"
- Заняття-гра для автоматизації та деференціації звуків Р,Л "Зберемо ягоди"
- Допоможемо білочці. Практичний матеріал для автоматизації звуку Р,Л
- Альбом для автоматизації Звука Р
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
- Заняття-гра "Ловимо сонечок"
- Матеріал для формування та автоматизації Звука Р, Р'
- Звук Л
- Звук Л. Підготовчий етап. Розвиток фонематичного слуху
- Звук Л. Підготовчий етап. Артикуляційні вправи
- Звук Л. Підготовчий етап. Знайомство з буквою
- Звук Л. ІІ етап
- Звук Ч
- Звук Ш
- Звук Ж
- Буква Щ
-
Звук С
- Розвиток мовленнєвого дихання
- Розвиток фонематичних процесів
- Артикуляційна гімнастика
- Словниковий запас. Лексичні теми
- Граматика
- Зв'язне мовлення
- Дрібна моторика
- Дихальна гімнастика
- Логоритміка
- Учимося читати
- Рекомендації батькам щодо взаємин із дитиною із особливими потребами!!!
- Про центр
- Раннє виявлення. Профілактика порушень розвитку дитини
- Дитина з ООП
- Інклюзивна освіта
- Нормативна база
- Самоосвіта