Формування елементарних математичних уявлень
|
Кіль-
кість
|
|
Вели-
чина
|
|
Форма
|
|
Ознайомлення з навколишнім світом
|
Роди-
на
|
|
Іграшки
|
|
Тварини
|
|
Посуд
Їжа
|
|
Формування сенсорного досвіду
|
-
реагує на стимуляцію тактильних відчуттів за допомогою чергування торкань твердою–м’якою, сухою–вологою, теплою–холодною поверхнями;
-
виконує скоординовані дії з предметами (ставить кубик на кубик, нанизує кільця на пірамідку тощо);
-
виділяє окремий предмет серед інших за проханням дорослого;
-
співвідносить знайомий об’ємний предмет з його плоскінним зображенням;
-
знаходить і приносить заданий добре знайомий предмет;
-
знає та впізнає серед інших червоний та жовтий кольори;
-
малює кола;
-
виконує подвійне прохання.
|