Накази Міністерства освіти та науки України
2022
Наказ МОН України від 10.02.2022 № 1/2338-22 "Про атестацію педагогічних працівників"
Наказ МОН України від 26.01.2022 № 64 "Про деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти"
2021
Наказ МОН України від 30.12.2021 № 1494 "Про створення робочої групи з питань розроблення Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021—2031 роки"
Наказ МОН України від 07.12.2021 № 1317 "Про затвердження типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами"
Наказ МОН України від 11.06.2021 № 656 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів"
2020
Наказ МОН України від 13.11.2020 № 1408 "Деякі питання Інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 07.07.2020 № 1/9-363 "Щодо застосування Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти"
Наказ МОН України від 22.06.2020 № 842 "Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 22.04.2020 № 536 "Деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 02.04.2015 № 1/9-169 "Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах"
Наказ МОН України від 04.02.2020 № 67/125 "Про апробацію проекту Державною стандарту супроводу під час інклюзивного навчання"
Наказ МОН України від 13.01.2020 № 32 "Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»"
2019
Наказ МОН України від 25.11.2019 № 1472 "Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
МОН України від 27.08.2019 № 1069 Наказ МОН від 05 серпня 2019 р. "Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 серпня 2019 р. № 983/3954)
Наказ МОН України від 17.05.2019 № 671 "Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 27.02.2019 № 271 "Про приймання системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
2018 р
Наказ МОН України від 03.05.2018 № 447 "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 16.03.2018 № 247 "Про утворення робочої групи з питань удосконалення методичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 27.11.2018 № 1305 "Про затвердження списку тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які є асистентами вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та (або) фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року"
- Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
- Наказ МОН від 23 квітня 2018 р. “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. №582/32034)
- Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями
- Наказ №693 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (від 25.06.2018 р №693)
- Наказ № 968 Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693
- Наказ МОН України від 26.07.2018 № 814 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН України від 16.08.2018 № 917 Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 814
- Наказ МОН України від 26.07.2018 № 813 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ № 668 від 21.06.2018 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ Міністерства освіти і науки України №90 від 01.02.2018 року «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205»
2014 – 2017 рр
- Наказ МОН України від 21.07.2017 № 1081 “Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
- Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (№ 8 від 12.01.2016 року)
- Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (№ 134 від 12.02.2015 року)
- Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) (№ 80 від 28.01.14 року)
- Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій (№ 680 від 04.06.2013 року)
- Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року (№ 1034 від 23.07.2013)
- Про затвердження Плану заходів щодо виконання завдань і заходів Державної цільової програми на період до 2020 року плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів (від 01.10.2012 р. №1063)
- Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів (№ 768 від 14.06.2013)
- Спільний наказ Міністерств № 995/557 від 10.09.2012 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 вересня 2012 р. за № 1629/21941 «Про затвердження Положення про дитячі будинки і загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.08.2012 р. № 920 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 вересня 2012 року за № 1502/21814 «Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр»
- Про затвердження заходів щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року (від 08.07.2011 р. № 765)
- Про внесення змін до Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації (від 23.06.2011 р. № 623/61)
- Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах (від 09.12.2010 №1224)
- Про затвердження типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів (від 06.12.2009 № 1205)
- Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти (від 01.10.2010 № 912)
- Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року (від 21.12.2009 №1153)
- Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009-2012 роки (від 11.09.2009 № 855)
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.04.2014 №346/50 «Про виконання рішення колегії
- від 23.01.2014 (протокол №1/2-2) про діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій»
2010
Наказ МОН України від 01.10.2010 № 912 "Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання"