A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

ІІІ Рівень – Знання про властивості предмета

Дата: 12.04.2022 11:57
Кількість переглядів: 121

Показники успішного розвитку дітей:

Формування елементарних математичних уявлень

- скл      складає групу предметів за виокремленою ознакою (розмір, колір, форма);

- ви        виокремлює однакові предмети з групи;

Кількість

- розрізняє поняття «один–мало–багато»;

- розуміє питання «скільки?»

- знає цифри 1, 2; рахує в межах  2;

- співвідносить кількість один та два з кількістю пальців, розрізняє кількість «два»;

Величина

 

- розрізняє поняття «великий–маленький», «однакові–різні»;

- складає мотрійку, пірамідку з 2-3частин, порівнюючи їх засобом прикладання, визначаючи велику та маленьку;

- співвідносить різнорідні предмети за розміром (в-ка лялька–великий  стілець);

- розрізняє три довжини;

Форма

- розрізняє п’ять геометричних форм;

- співвідносить об’ємні геометричні  фігури з плоскінними;

Ознайомлення з навколишнім світом

Родина

- впізнає та показує себе в дзеркалі та на  фотографії, впізнає та показує на  фо-тографіях своїх батьків, знає членів своєї  родини (бабуся, дідусь, брат, сестра);

- знає та відкликається на своє ім’я;

Частини  тіла

  • знає частини тіла: голова, руки, ноги;
  • знає частини обличчя: очі, ніс, рот, вуха;

Тварини

- впізнає та показує кішку, собаку, ведмедя, зайця, лисичку (справжня, іграшка, малюнок);

- імітує голоси та рухи знайомих тварин;

Іграшки

- впізнає та показує іграшки в ігровому куточку;

- співвідносить іграшку з її зображенням;

- здійснює предметно–маніпулятивні дії з іграшками за наслідуванням;

- здійснює прості ігрові дії з лялькою з використанням звуконаслідування;

Посуд. Їжа

- знає та використовує за призначенням  посуд;

- співвідносить предмети посуду з ляльковим  посудом або з його зображенням;

- знає назву та показує звичну для себе їжу;

Овочі.

Фрукти

- знає та впізнає овочі (картопля, огірок, помідор);

- знає та впізнає фрукти (яблуко, банан, лимон, апельсин);

- співвідносить справжні овочі (фрукти) з їх зображенням на малюнку;

Одяг. Взуття

- знає  та  впізнає  одяг  та  взуття (шапка, плаття, штани  та  ін.);

- співвідносить одяг з певною частиною тіла;

- співвідносить знайомий одяг (взуття) з його зображенням на малюнку;

Меблі. Побутові прилади

- знає та впізнає меблі (стілець, стіл, ліжко, шафа) та побутові прилади (пилосос, холодильник, телевізор);

- використовує знайомі меблі за призначенням;

- співвідносить знайомі меблі (побутові  прилади) з  їх  зображеннями  на  мал;

Рослини

- знає та розрізняє дерево, квітку.

Формування сенсорного досвіду

- розрізняє за допомогою тактильних відчуттів різні властивості предметів;

- диференціює на слух звуки знайомих музичних інструментів, іграшок, побутової техніки;

- співвідносить слово з відповідною дією (стій, іди, біжи, стрибай, дай, на);

- розрізняє основні кольори;

- знаходить два схованих предмети;

- розрізняє «хлопчик» і «дівчинка»;

- впізнає частину цілого;

- проводить лінію, що з’єднує дві точки;

- розуміє поняття «зранку/ввечері».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора