Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗДО
15:34 17.06.2022
Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗДО
15:34 17.06.2022
АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», – створити інклюзивний освітній простір. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради, як забезпечити ефективну реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Індивідуальна програма розвитку – обов’язковий і дуже важливий освітній документ для дитини з особливими освітніми потребами. Це по суті дороговказ для педагогів, керівництва школи та батьків дитини, що забезпечує індивідуалізацію навчання та за потреби модифікацію змісту навчального предмета (інтегрованого курсу). Що директору важливо знати та які процеси проконтролювати, щоб забезпечити ефективну реалізацію ІПР та якісне інклюзивне навчання?09:15 26.10.2021
09:22 18.10.2021
Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
13:56 02.08.2021