Розділ "Корисна інформація"
Увага!
У розділі "Корисна інформація" - розміщується практичний матеріал до занять та "Корисні посилання".
«Лічба, кількість, орієнтація на площині, ознайомлення з цифрами в межах 5».
Даний матеріал - це практичний посібник, який дасть відповіді на питання:
Як навчити дитя
- рахувати,
- спвівідносити кількість з цифрою,
- зменшувати і збільшувати множини на 1,
- орі?нтуватись на площині (вгорі, внизу, справа, зліва)?
Як розвивати мислення, увагу, сприйняття?
Як зацікавити подорожами у безмежний світ математики?
Як навчити дитину використовувати ці знання на практиці та у повсяктенному житті?
1 Заняття. Вчимо відповідати на питання “Cкільки ?” в межах “один” і “багато”.
Хід заняття: Покажіть малюнок: Хто це? Скільки зайчиків справа? (Показати пальчиком дитини одного зайчика на малюнку, сказати – справа один, показати один палець і допомогти дитині показати один пальчик, щоразу повторюючи слово “один”) . Скільки зайчиків зліва? (Показати пальчиком дитини , назвати : - багато , показати 10 пальців і допомогти дитині зробити теж саме ). Повторити кілька разів. Після чого шукайте з дитиною в ігровому куточку, в оточуючому середовищі “один” і “багато”. Показуйте, запитуйте “скільки?” та співвідносьте з пальчиками. Заохочуйте до гри, хваліть дитя за найменші досягнення, показуйте усім рідним уміння дитини.
І коли це вміння закріпиться на рівні навички, переходьте до 2 Заняття.
* Малюнки подаються, як зразок. Ви можете використовувати фото спочатку улюблених дитиною, потім нових: іграшок, тварин, пташок, фруктів, квітів та ін., з метою розвитку процесів мислення, пам'яті, уваги; пасивного та активного словникового запасу дитини (відповідно обраної лексичної теми). З наступними картками працюєте за аналогією, добавляючи до слів “зліва”, “справа” слова :“вгорі”, “внизу”.