Мапа сайту - КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
- Головна
-
Новини
- Інтерактивний тренінг у Краснокутському ІРЦ: ГРА "МАЙСТЕР КОМУНІКАЦІЇ"
- Інтерактивна зустріч із питань безбар'єрності та інклюзії
- Міжнародний день людей з синдромом Дауна.
- Тренінг з основ першої психологічної допомоги
- Методично-практичний тренінг
- Тренінг "Перенаправлення як метод соціальної роботи у підтримці сімейних форм виховання. Карти перенаправлення у різних ситуаціях"
- Круглий стіл для директорів інклюзивно-ресурсних центрів Харківської області
- Відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини Краснокутської селищної ради.
- Волонтерський проєкт «Вільна»
- Волонтерський проєкт «Вільна» у Краснокутському ІРЦ
- Відбулася онлайн-нарада директорів закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, установ освіти, Краснокутського ІРЦ та молодіжного центру
- Відбулося засідання робочої групи з розробки стратегії Краснокутської громади
- Добро завжди знайде шлях до серця! 💖
- "Солодкий пряничний світ, де збуваються мрії"
- Запрошуємо прийняти участь у безкоштовному освітньо-просвітницькому курсі для батьків
- Тренінг у Краснокутській громаді: як соціальна робота допомагає запобігати соціальному сирітству
- 31.10.2024 Методичний міст "Наступність ІРЦ та ЗДО"
- Патріотичне виховання у дії: як діти вивчали свою Батьківщину.
- 31.11.2024 Круглий стіл "Співпраця - запорука успіху"
- Хоббі-зустріч 29.10.2024
-
Фотогалерея
- Методична робота
- ІРЦ - досягнення та відзнаки
- Наші таланти - Овчаренко Діма
- ІРЦ - сенсорна підлога
- ІРЦ - моніторинг
- Хвилини відпочинку - м’який модуль
- Різне
- Інклюзія - Козіївська ЗОШ
- Світлини - 5
- Дистанційне навчання
- Наш ІРЦ
- Корекційно-розвиткові
- ІСТОРІЯ
- Участь у КС
- Консультації учасників ОП
- ІРЦ - семінар - Козіївська ЗОШ - 02.11.18
- Відкриття- 14.02.2019
- ІРЦ - Благодійного фонду «Інститут раннього втручання» -
- РЦПІО - семінар-практикум - м.Харків - 31.09.2019
- МОН - форум - м.Київ - 22-23.11.19
- Свято Миколая - ІРЦ - 19.12.19
- 05.11.2020 - Методичний міст із практичним тренінгом - ІРЦ
- 15.11.2020 - Школа фахівця ІРЦ (3-тє засідання) - РЦПІО
- 18.03.2021 Олексіївський ліцей, участь у засіданні КППС
- Всеукраїнський суботник - 30.10.2021
- Глобальна ініціатива з висадження дерев- 30.10.2021
- День відкритих дверей: CUBA BUBA в Краснокутському ІРЦ - 08.10.2021 року
- ЗАХІД - 10.11.21
- 28.12.2021 - Зимові розваги
- Акція "СОНЯШНИКОВИЙ оберіг" квітень 2022
- 13.07.2022 - робочий візит голови Богодухівської районної ради Юрія ЯЦИНИ
- 08.09.2022 - День методичної підтримки
- 29.08.2022 - нарада керівників
- 12.09.2022 - Консультаційний день
- Ялиночки прикрашаємо, Миколая зустрічаємо. 22.12.2022
- 18.01.2023
- 25.08.2022 - Акція-вітання для дітей з ООП інклюзивних класів та груп
- CUBA BUBA
- ТВОРЧИЙ хобі-клуб - 19.12.2019 Ялинкові прикраси - плейдо
- Побутово-практична зона ресурсної кімнати
- БАТЬКІВСЬКЕ коло - Стрітення 15.02.2023
- Flowers4school - Саджаємо МАЙБУТНЄ
- Дуби ПЕРЕМОГИ
- ТВОРЧИЙ хоббі-клуб - Ялинкові прикраси 22.12.2022
- ТВОРЧИЙ хоббі-клуб - Квітуча Україна - Батьківське коло квітень 2023
- ТВОРЧИЙ хобі-клуб - 08.03.2023 В'язання
- Пісочна анімація
- ТВОРЧИЙ хобі-клуб - 11.04.2023 Ліплення
- ТВОРЧИЙ хобі-клуб - 31.05.2023 Кераміка - глина, майстер-клас Наталія Петрівна Курносова м.Харків
- Завітало до нас свято, подарунками багате.14.12.2023
- ТВОРЧИЙ хоббі-клуб - Святкуємо День народження. Професія «аніматор».
- ВЕСНЯНІ забави 20.03.2024
- Мінна безпека 26 березня
- ТРЕНІНГ з мінної безпеки Handicap International
- ЧИСТЕ ДОВКІЛЛЯ березень 2024
- ТРЕНІНГ від Чеської ГО «Людина в біді» квітень 2024
- БАТЬКІВСЬКЕ коло "Донат для ЗСУ" 10.04.2024
- День вишиванки 2024
- АРТФОТО локація
- АКЦІЯ
- 15 10 2024 Осінні прикраси
- Консультативно-методична робота, інклюзія - 24.10.2024
- Гарбузові обереги українців 29.10.2024
- 24.10.2024 Співпраця - запорука успіху
- 31.10.2024 Наступність ІРЦ та ЗДО
- 05.11.2024 Я і Батьківщина
- Солодкий світ - 12.12.2024
- Волонтерський проєкт «Вільна»
- ПРИРОДОТЕРАПІЯ
- Вітаємо в Краснокутському ІРЦ!
- МИ
- Контакти
- Комплексна оцінка розвитку дитини
-
Дистанційне навчання
-
Кабінет вчителя-реабілітолога
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Виконання пасивних рухів в суглобах: техніка виконання та методичні рекомендації
- Загальні закономірності корекції рухової сфери дитини із ДЦП вдома
- Комплекс вправ для дітей та дорослих в інвалідному візку
- Рефлексонормалізуюча гімнастика
- Підтримка парвильної пози у дитини зі складними руховими порушеннями. Позиціонування сидячи
- Підтримка правильної пози у дитини зі складними руховими порушеннями. Позиціонування лежачи на спині та боку.
- Ігри на розвиток тильного згинання кисті та розвиток променезап'ясткового суглобу
- Лікувальний масаж вдома: сколіотична постава, сутулість
- Вправи для підтримки та розвитку ресорної функції нижніх кінцівок
- ЛФК при вальгусній деформації стоп (дошкільний вік).Відеоматеріал
- Укорочення нижньої кінцівки (ЛФК)
- Масаж та вправи для дітей з вальгусною установкою стоп
- Комплекси вправ при правосторонньому грудному сколіозі (відеоматеріали)
- Комплекси вправ при плоскостопості
- ЛФК та вправи при клишоногості в домашніх умовах
- Масаж та вправи для дітей з варусною установкою стоп
- Комплекси вправ при сколіозі
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями розумового та психомоторного розвитку
- Рекомендації, щодо організації і проведення занять з формування навичок великої моторики у дітей із синдромом Дауна (в домашніх умовах)
- Фізична культура для дітей з розумовою відсталістю (шкільний вік)
- Загальні принципи та прийоми навчання основним рухам дітей з інтелектуальними порушеннями
- ЛФК при неврозоподібних станах (заїкання, тремор, інші розлади рухів)
- Дошка Більгоу: вправи для мозочкової стимуляції
- Ігри та вправи для тренування точних рухів пальців рук (4-12 років)
- ЛФК вдома - ЗПР, ЗПМР (3-4 роки)
- Вправи та елементи пальчикової гімнастики (7-18 років)
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з розладами аутичного спектру
- Розвиток загальної моторики у дітей з РАС
- Ігри для дітей з аутизмом: адаптації популярних ігор
- Ключові завдання, особливості та умови фізичного виховання і корекції фізичного розвитку дітей дошкільного віку з РАС
- Принципи та прийоми навчання рухам дітей з розладами аутичного спектру.
- Формування зорового контролю у дітей з РАС (ЗПР, іншими порушеннями розвитку)
- Масаж шийного відділу (РАС)
- Загальна та дрібна моторика: цікаві вправи на вміння пересікати серединну лінію тіла
- Адаптивна фізична культура: РАС, ЗПР (відеоматеріали з прикладами можливих вправ)
- 10 вправ на розвиток загальної моторики у дітей з РАС
- Загальні рекомендації з ЛФК (від 6 років)
- Загальні рекомендації з ЛФК (3-5 років)
- Загальні рекомендації з ЛФК (для дітей віком від 5 міс. до 2 р.)
-
Консультації та корисна інформація
- Дитина ходить на носках. Що робити?
- Ігри для сенсорного розвитку дошкільників
- Значення пальчикових ігор у розвитку дитини-дошкільника
- Розвиток дрібної моторики дошкільнят (корисні поради)
- Розвиток координації рухів в домашніх умовах (відеоматеріали)
- Ігровий стретчинг для дітей
- Функціональна готовність дитини до школи
- Таблиці сенсомоторного розвитку дитини від 0 до 4-х років
- Як організувати розпорядок дня дитини з ДЦП в умовах карантину
- 9 іграшок, що мають корекційний та діагностичний ефект
- Комплекс вправ з масажним м'ячем Су-Джок
- Щітковий масаж для дошкільнят
- Етапи розвитку дрібної моторики у дітей
- Корекційні ігри та програми спрямовані на сенсорно-моторний розвиток дітей з особливими освітніми потребами
- Кінезіологочні вправи. Урок 3 - вправи з олівцями
- Спастичний синдром: причини, допомога, профілактика
- Кінезіологічні вправи (уроки 1-2)
- Спеціальні вправи для профілактики порушень зору
- Як попередити сколіоз у дитини
- Раннє втручання. Навички загальної моторики
- Готовність дитини до навчання в школі. Діагностична методика для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
-
Кабінет вчителя-дефектолога
- Організація процесу роботи з дітьми дошкільного віку, які мають розлади аутичного спектру (РАС)
- Особливості корекційної роботи з дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Соціально-побутове орієнтування для дітей з ООП
- Організація процесу роботи з дітьми дошкільного віку, які мають інтелектуальні порушення
- Практичний матеріал
- Умови успішної педагогічної роботи з дітьми з РАС у дошкільному закладі.
- На допомогу батькам підлітків. Девіантна поведінка
- Рекомендації психолога Світлани Ройз «Супергерої безпеки».
- Як говорити з дітьми, щоб не налякати?
- Як допомогти собі у скрутні часи
- Особливі діти: якщо вони мовчать - треба діяти!
- 9 порад від АВА-терапіста Олександра Надьожина, як допомогти дитині позбутися небажаної поведінки.
- Особливості гри дитини з РАС.
- «Особливості психомоторного розвитку дитини першого місяця її життя».
- Психомоторний розвиток дитини першого року життя.
- Розділ "Корисна інформація"
-
Кабінет практичного психолога
-
Корисна інформація
- Дитина й війна: підтримуємо та заспокоюємо
- Як підтримати дитину у воєнний час
- Вивчаємо функціональну готовність дитини до шкільного навчання
- Як говорити з дітьми про карантин
- Як займатися з дітьми, що мають порушення розвитку: шпаргалка для батьків
- Причини крику дитини і капризів
- Як допомогти дитині побороти страх темряви
- Шкідливі батьківські установки.
- Єдність у різноманітті: особливі книжки про особливі потреби
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з розладами аутичного спектру
- Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушенням інтелекту.
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з синдром дефіциту уваги та гіперактивністю (СДУГ).
- 5 відмінностей між активною і гіперактивною дитиною
- Ігри для зняття м'язового і емоційної напруги (релаксації) у гіперактивних дітей
- Ігри, що розвивають навички вольової регуляції (управління) у гіперактивних дітей
- Ігри для розвитку уваги гіперактивної дитини
- Правила спілкування з гіперактивною дитиною в грі та в звичайному житті
-
Матеріали корекційно-розвиткової роботи для дітей з затримкою психічного розвитку
- Що потрібно знати батькам які виховують дитину з затримкою психічного розвитку
- Як розвивати пізнавальну діяльність у дітей з ЗПР
- Гра в житті дитини із затримкою психічного розвитку
- Вправи для розвитку пізвальних процесів та емоційної сфери дошкільного віку із затримкою психічного розвику віком від 5 до 7 років
- Вправи для розвитку пізвальних процесів та емоційної сфери дошкільного віку із затримкою психічного розвику віком від 5 до 7 років
- Вправи на розвиток пізнавальних процесів та емоційної сфери дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку віком від 3 до 5 років
- Агресія
-
Корисна інформація
-
Кабінет вчителя-реабілітолога
-
Кабінет вчителя-логопеда. Дистанційне навчання
- Дистанційне навчання. Персональна сторінка вчителя-логопеда
- Вікові характеристики мовленнєвого розвитку дитини
-
Звуковимова
-
Звук С
- Диференціація свистячих і шиплячих
- Заняття-гра " Ловимо сонечок"
- Заняття-гра " Збираємо врожай з копатичем" для автоматизації та диференціації звуків С-Ш
- Звук С
- Заняття-гра «Курка з курчатами»
- Заняття-гра "Курка з курчатами»
- Заняття-гра для автоматизації та деференціації звуків С-Ш "Зберемо ягоди"
- Лепбук. Автоматизація, диференціація звуків С-З в ізольованій вимові, в складах, словах, за допомогою карток.
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
-
Звук З
- Звук З
- Диференціація свистячих і шиплячих.
- Заняття-гра " Ловимо сонечок"
- Заняття-гра "Курка з курчатами»
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
- Заняття-гра " Збираємо врожай з копатичем" для автоматизації та диференціації звуків З-Ж
- Заняття-гра для автоматизації та диференціації звуків З-Ж "Зберемо ягоди"
- Звук Ц
-
Звук Р
- Заняття вдома "Звук Р"
- Допоможи казковим героям
- Лепбук виготовляємо вимову звуків закріпляємо
- Гра для автоматизації звука Р "Знайди і назви"
- Заняття-гра для автоматизації та деференціації звуків Р,Л "Зберемо ягоди"
- Допоможемо білочці. Практичний матеріал для автоматизації звуку Р,Л
- Альбом для автоматизації Звука Р
- Заняття-гра " Квіткова галявина"
- Заняття-гра "Ловимо сонечок"
- Матеріал для формування та автоматизації Звука Р, Р'
- Звук Л
- Звук Л. Підготовчий етап. Розвиток фонематичного слуху
- Звук Л. Підготовчий етап. Артикуляційні вправи
- Звук Л. Підготовчий етап. Знайомство з буквою
- Звук Л. ІІ етап
- Звук Ч
- Звук Ш
- Звук Ж
- Буква Щ
-
Звук С
- Розвиток мовленнєвого дихання
- Розвиток фонематичних процесів
- Артикуляційна гімнастика
- Словниковий запас. Лексичні теми
- Граматика
- Зв'язне мовлення
- Дрібна моторика
- Дихальна гімнастика
- Логоритміка. Руханки
- Учимося читати
- Рекомендації батькам щодо взаємин із дитиною із особливими потребами!!!
- Про центр
- Самоосвіта батьків
-
Раннє виявлення. Профілактика порушень розвитку дитини
- Синдром Дауна | ОНЛАЙН-КУРС ВСТУП ДО РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ
- Аутизм
- Порушення мовлення у дітей
- Формування навичок загальної моторики
- Батькам про слух дитини
- Масаж для дітей від 1 до 12 місяців
- Розвиток без затримок. На прийомі у дитячого невролога
- Перший місяць життя новонародженої дитини
- 10 ознак розладів нервової системи у новонародженої дитини які Ви можете визначити самостійно
- Психомоторний розвиток дитини по місяцях. Мюнхенська система діагностики фізичного та психічного розвитку новонародженого в 1-й рік життя.
- Що таке раннє втручання?
- Батькам про інклюзію
- Дитина з ООП
- Інклюзивна освіта
-
Нормативна база
-
2024
- Постанова від 24 грудня 2024 р. № 1491 Київ Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний цент
- Корекційні програми / з посиланнями
- Навчальні програми на основі модельних
- Організація дистанційних класів, педагогічний патронаж та навчання за місцем перебування: яких змін очікувати у 2025–2026 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти
- Лист Міністерства освіти і науки України від 03 вересня 2024 р. № 6/679-24
- ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
-
2022-2023
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти /зі змінами № 979 від 30.08.2022
- Бланк ІПР ЗДО від 2022 року
- Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів) із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 493 від 29.04.2022
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти / зі змінами № 483 від 26.04.2022
- Бланк ІПР ЗЗСО від 2022 року
- 2021
- 2019
- Міжнародні правові документи
- Закони України
- Укази Президента України
- Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України
- Накази Міністерства освіти та науки України
- Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України
-
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
- ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
- Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку
- Освітні програми
-
2024
-
Наша історія
- Сувеніри від Діми Овчаренко подорожують Республікою Польща!
- Вітання з крихітним ювілеєм нашого Центру! Від дітей та батьків колективу нашого Центру! Першого жовтня нашому ІРЦ виповнилося 5 років!
- Вітаємо нашого керівника Ірину Дмитрівну з відзнакою!
- Директорка нашого центру Ірина Столова стала представницею Харківщини від Краснокутської громади у навчальному візиті делегації до Республіки Польща
- Презентація директорки КУ «Краснокутський інклюзивно-ресурсний центр» Ірини СТОЛОВОЇ в рамках круглого столу «Розвиток людського капіталу, як основа економічного розвитку громади»
- Фахівці інклюзивно-ресурсного центру пройшли навчання за навчальною програмою «Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD».
-
ЗГАДАЄМО!
- Новорічна зустріч: «Ялиночки прикрашаємо, Миколая зустрічаємо» 22.12.2022
- Акція-вітання для дітей з ООП інклюзивних класів та груп 25.08.2022
- червень 2022: Напишіть нам листа
- квітень 2022: Акція! "СОНЯШНИКОВИЙ оберіг"
- Новорічне свято 28.12.2021
- День відкритих дверей: CUBA BUBA в Краснокутському ІРЦ - 08.10.2021
- Акція -подарунковий аукціон
- Підвищення кваліфікації
-
Командам супроводу
-
Керівнику ЗДО
- Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗДО
- АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Державною службою якості освіти України розроблено поради для керівників ЗЗСО щодо створення якісного інклюзивного освітнього простору в ЗЗСО, забезпечення ефективної реалізації індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами
- Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
- Практичному психологу
- Асистенту вчителя, асистенту вихователя
- Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження
- Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
- Унаочнення навчальних матеріалів для дітей з інтелектуальними труднощами
-
Керівнику ЗДО
- Безпека дитини. Психологічна підтримка
- Державна служба якості освіти України