A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

Корекційні програми / з посиланнями

Дата: 06.11.2024 09:38
Кількість переглядів: 183

Фото без опису

Інститут модернізації змісту освіти

Відкритий марафон з української мови

Корекційні програми

 

Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами

 

· 
«Ритміка». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями зору (авт. Метіль М. М., Нич В. В.)

·  «Корекція розвитку» (корекція пізнавальної сфери). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Сулейманова Ю. В. (програма за вибором вчителя в залежності від  психофізичних особливостей учнів).

·  «Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Скринникова С. В., Соляник Л. Д.

·  «Лікувальна фізична культура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Шеремет Б. Г.

·  «Ритміка». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Бондаренко Ю. А.

·  Корекційна програма з просторового орієнтування 5-10 кл. 2022 р. Кондратенко С.В.

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ 3 ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ «СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ» 5-9 класи (В. Галів, О. Якимів, О. Легкий)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура (Ритміка)» для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Шеремет Б. Г., Начинова О. В., Дашковська А. В., Міхєєва Н. І.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Христоєва Н. В., Масютіна Л. І., Воробйова М. О., Гудим І. М.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Просторове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору (для сліпих дітей) (автор: Кондратенко С.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором) для 1-4 класів: «Корекція розвитку: розвиток емоційно-вольової сфери» (автор: Гудим І.М., Костенко Т.М, Довгопола К.С.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором) для 1-4 класів: «Корекція розвитку: соціально-побутове орієнтування»  (автор Легкий О.М.).

 

 

 

 

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей глухих та зі зниженим слухом

· 
Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху (глухі, зі зниженим слухом, з кохлеарними імплантами) (за редакцією К. В. Луцько).

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 11-12 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК СЛУХО-ЗОРО-ТАКТИЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 11-12 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ)

·  «Ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Вовченко О. А.)

·  «Ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) (Вовченко О. А.)

·  «Лікувальна фізична культура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Форостян О. І., Шеремет Б.Г., Лещій Н. П., Малій В. М.)

·  «Лікувальна фізична культура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) (Форостян О. І., Шеремет Б.Г., Лещій Н. П., Малій В. М.)

·  «Розвиток слухового сприймання та формування вимови» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (Федоренко О.Ф.,  Зганяйко І. Ф.)

·  «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти  для дітей із порушеннями слуху (Федоренко О.Ф.,  Патлай Ю. М.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 5 КЛАСУ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ) (Федоренко О.О., Мала Н.І., Савчук О. О., Москаленко Т. І.)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «РОЗВИТОК СЛУХО-ЗОРО-ТАКТИЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 5 КЛАСУ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ) (Федоренко О. Ф., Ломакіна О. М., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Аркуша Ю. М.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК СЛУХО-ЗОРО-ТАКТИЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 6 – 10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ) (О.Ф. Федоренко, В.В. Васильєва, Л.Ф. Юхимович, Е.С. Ільченко)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК СЛУХО-ЗОРО-ТАКТИЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ВИМОВИ» ДЛЯ 6-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ) (Федоренко О. Ф., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Ільченко Е. С.)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Форостян О. І., Лещій Н. П.)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Форостян О. І., Лещій Н. П.)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «РИТМІКА» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Вовченко О. А.)

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «РИТМІКА» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Вовченко О. А.)

 

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

 

· 
«Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 7 – 10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Чепурний А. В.

·  «Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Чепурний А. В.

·  «Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Трофименко Л. І., Ільяна В.М., Пригода З.С., Грибань Г.В., Аркадьєва О.О.

·  «Логоритміка». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Куравська Л. С.

·  Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення”. Навчально-методичний посібник. Трофименко Л.І.

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Логоритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (авт. Трофименко Л. І., Івашко О. А., Гавва Л. С., Абдул О. В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для  1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (автори: Трофименко Л.І., Куравська  Л.С.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (автор: Рібцун Ю.В.).

·  Програма “Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення” (автори: Кравцова І.В., Стахова Л.Л.)

  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 5 – 10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з тяжкими порушеннями мовлення (автори: Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Мартинюк З. С., Грибань Г. В., Аркадьєва О. О.)

 

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей із затримкою психічного розвитку

 

 
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція особистісного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б., Маматова З. Р., Бабяк О. О., Мельниченко М. В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Автори І.М. Омельченко, Л.О. Федорович.

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (автори Омельченко І.М., Федорович Л.О.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток когнітивної сфери»  для 1-4 спеціальних класів для дітей із  затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (автор: Сак Т.В., Прохоренко Л.І.).  

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для  1-4  спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої середньої освіти (Автор: Бабяк О.О.).

 

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з порушенням опорно-рухового апарату

· 
ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» ДЛЯ 11-12 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ (Чеботарьова О.В., Іоганова Н. А., Топчій Н.Г.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (Чеботарьова О.В., Іоганова Н. А., Топчій Н.Г.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (розвиток художньо-естетичної діяльності) (Гаман Л.М., Чеботарьова О.В.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять)» (Крисяк Р. Б., Чеботарьова О. В.)

·  Програма корекційних занять з ЛФК 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Остапенко Т.В., Авраменко Л.Ю., Свистун Г.М.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-6 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (корекція емоційно-вольової сфери) (Єгорова Г. А.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 11-12 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (розвиток художньо-естетичної діяльності) (Гаман Л.М., Чеботарьова О.В.)

·  ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 11-12 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять)» (Крисяк Р. Б., Чеботарьова О.В.)

·  Загальна пояснювальна запискаметодичні рекомендації (Чеботарьова О.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О.В., Іоганова Н.А.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Соціальна адаптація першокласника» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Яременко О.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток пізнавальної діяльності» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Наливкіна Н.М.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування графічних навичок» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Чорна І.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Сенсомоторний розвиток» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: П’ята М.І.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Лапін А.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Арт-корекція» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Брусенська І. М).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування навчально-мовленнєвої діяльності учнів за допомогою казки» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Літинська Я.Г., Трембалович І.П.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток комунікативної функції мовлення «Говірливий струмок»» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Жеплінська С.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування лінгвістичних понять на основі використання асоціативних схем» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Татаринова О.Н.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування знань про довкілля засобами пізнавальних завдань» для 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Гусак Т.О.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Пізнай навколишній світ» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Пігур О.В., Соколовська І.М., Лазорчин О.С.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Цікава скринька» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Коваль Л.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Корекційна ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Дишлюк Т.Б. , Чеботарьова О.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Готовність дитини до навчання у школі (діагностична методика)» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Яременко О.В.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Ільєнко Т.А., Стах О.Г.).

·  Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Остапенко Т.В., Авраменко Л.Ю., Свистун Г.М.)

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з інтелектуальними порушеннями

 

 


    1. Програми з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Ковтун А.В., Кунникова О.О., Стригунова О.М., Бобренко І.В.).
    2. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І.В.).
    3. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Дишлюк Т.Б. Чеботарьова О.В.).
    4. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів  спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Лапін А.В.).
    5. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автор: Ярмола Н.А.).
    6. Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для 1-4 класів з спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Левченко Л.Й., Гладченко І.В.).
    7. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Шеклунова Н.О., Міненко А.В.).
    8. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Чеботарьова О.В., Брусенська І.М.).
    9. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Жук Т.Я., Трикоз С.В.).
    10. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Василевська Л.Є., Гладченко І.В.).
    11. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Папета О.В.,  Демянович М.З., Компанієнко О.М., Гладченко І.В.).
    12. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг» для 2-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.).
    13. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Хайдарова О.С., Блеч Г.О.).
    14. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ (варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (Міненко А.В.) 
    15. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» (Хайдарова О.С.)
    16. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С. В.).
    17. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О. П., Трикоз С. В.).
    18. ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ «РИТМІКА» (Редько Л.О., Безкоровайна Л. А.)
    19. ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ «ТЕАТРАЛЬНА ЛОГОРИТМІКА» (Папета О. В., Іванченко С. В.)
    20. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ «РИТМІКА. Барабанотерапія» (Сухорукова Олена, Василевська Лілія)
    21. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (І. В. Бобренко)
    22. ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ CОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ 5-10 КЛАСИ (Остапенко Л. І., Тарновська Л. І.)Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Остапенко Л. І., Тарновська Л. І.).
    23. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Світ мистецтва» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Дмитрієва І. В.).
    24. Корекційно-розвиткова програма «АЛЬТЕРНАТИВНА ТА ДОДАТКОВА КОМУНІКАЦІЯ» для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, які мають функціональні порушення мовлення (Наталія ШЕВЧЕНКО, Олена ДОРОШЕНКО, Марина КУЗЬМІНА, Ольга НЕВОДНІЧА)
    25. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВИТКОВОЇ РОБОТИ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (НАВЧАЛЬНА РОБОТОТЕХНІКА) ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

 

 

Програми розвитку для дітей із інтелектуальними труднощами легкого ступеня прояву

 

  1. ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ ЛЕГКОГО СТУПЕНЯ ПРОЯВУ 5-9 класи (Омельченко І.М., Федорович Л.О.)
  2. Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 класів для дітей з інтелектуальними труднощами легкого ступеня прояву (авт. Прохоренко Л. І., Орлов О. В.)
  3. Програма з корекційно-розвиткової роботи «ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» для 5-9 класів дітей з інтелектуальними труднощами легкого ступеня прояву (Соколова Г. Б., Бабяк О. О., Маматова З. Р.)

 

Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку

 

  1. Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом “Розквіт”
  2. Програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом
  3. Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
  4. Програма розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю

 

 

Навчальні програми

 

  1. Навчальна  програма «Адаптивна фізична культура» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Біла О.М.)
  2. Програма з корекційно-розвиткового заняття «Альтернативна комунікація» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Абрамович О.М.)
  3. Навчальна програма «Елементарні математичні уявлення» для дітей 5-10 класів з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Міняйло Т.С.)

 

  1. Програма з корекційно-розвиткових занять «Логопедичні заняття» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Черноусова Н.М., Пахар С.О., Загорулько Л.В., Дубенок О.В.)

 

 

  1. Навчальна програма «Мистецтво» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Сікачина Л.М.)
  2. Навчальна програма «Основи інформатики» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Томіленко О.В.)
  3. Навчальна програма «Предметно-практичне навчання» для  5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Шпилька І.І.)
  4. Навчальна програма «Природознавство» для  5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Томіленко О.В.)
  5. Програма з корекційно-розвиткового заняття «Психомоторний та сенсорний розвиток» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Донець Г.С.)
  6. Навчальна програма «Соціально-побутове орієнтування» для  5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Науменко О.В.)
  7. Навчальна програма «Читання та письмо» для  5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Абрамович О.М.)
  8. Навчальна програма «Я у світі» для  5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Томіленко О.В.)
  9. ПРОГРАМА ДЛЯ УЧНІВ 9 -10 КЛАСІВ ОДЕСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ № 75 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Петренко І.І.)
  10. Модельна навчальна програма «Технології (палітурно – офісна справа)» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (Подобєд Л.Г.)
  11. Модельна навчальна програма «Технології (палітурно – офісна справа)» для 8-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (Подобєд Л.Г.)
  12. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ НАРОДНІ ПРОМИСЛИ ПРОГРАМА ДЛЯ УЧНІВ 8 -10 КЛАСІВ ОДЕСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ No 75 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Римська В.В.)
  13. Модельна навчальна програма «Технології (підготовка молодшого обслуговуючого персоналу)» для 8-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (Сабаліс О.В.)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора