Розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки в дітей раннього та дошкільного віку
Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України за підтримки Представництва ЮНІСЕФ в Україні розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки в дітей раннього та дошкільного віку.
У методичних рекомендаціях запропоновано інструменти оцінки розвитку сфер дитини раннього віку; подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних у них освітніх труднощів, які можуть бути їм притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву й стратегії подальшої підтримки тощо.
Ознайомитись із методичними рекомендаціями, викладеними в листі МОН України від 08.06.2022 № 4/1196-22 «Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку»...