A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів) із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 493 від 29.04.2022

Дата: 06.12.2022 14:34
Кількість переглядів: 33

Додаток 4
до Положення
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України

від 21 липня 2021 р. № 765)

Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів)

Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів)

Загальна характеристика вірогідного прояву

Ступінь прояву

Рівень підтримки

Інтелектуальні

можуть полягати в обмеженні функціонування різного ступеня прояву передумов інтелекту (пам’яті, уваги, мислення, мовлення, вольових процесів, мотивації тощо), власне інтелекту (здатності до узагальнення, абстрагування, міркування; продукування думки, судження; здатності робити висновки тощо), інвентарю інтелекту (набутих знань, умінь, навичок)

поодинокі незначні труднощі

1

труднощі легкого ступеня прояву

2

труднощі помірного ступеня прояву

3

труднощі тяжкого ступеня прояву

4

труднощі найтяжчого ступеня прояву

5

Функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві)

можуть полягати в обмеженні життєдіяльності різного ступеня прояву слухової, зорової, опорно-рухової (кістково-м’язової), мовленнєвої функцій (стосуватися відтворення звуко-складової структури слова; розбірливості мовлення; темпу і ритму; мелодико-інтонаційного малюнку; характеристик голосу; розрізнення звуків мовлення на слух; використання словникового запасу і граматики; перебігу читання, письма, комунікації)

поодинокі незначні труднощі

1

труднощі легкого ступеня

2

труднощі помірного ступеня прояву

3

труднощі тяжкого ступеня прояву

4

труднощі найтяжчого ступеня прояву

5

Фізичні

можуть полягати в обмеженні функціонування різного ступеня прояву органів та кінцівок дитячого організму

поодинокі незначні труднощі

1

труднощі легкого ступеня прояву

2

труднощі помірного ступеня прояву

3

труднощі тяжкого ступеня прояву

4

труднощі

5

Навчальні

можуть полягати в обмеженні або своєрідності перебігу довільних видів діяльності різного ступеня прояву (писемного виду діяльності, математичних дій тощо)

поодинокі незначні труднощі

1

труднощі легкого ступеня прояву

2

труднощі помірного ступеня прояву

3

труднощі тяжкого ступеня прояву

4

труднощі найтяжчого ступеня прояву

5

Соціоадаптаційні/ (особистісні, середовищні труднощі)

соціокультурні (зокрема, взаємодія з представниками осередків окремих культур, отримання інформації засобами жестової мови тощо)

можуть полягати в наявності бар’єрів на шляху до формування навичок: пристосування до умов соціального середовища; організації адекватної системи відносин із соціальними об’єктами;

прояву рольової пластичності поведінки;

інтеграції в соціальні групи, засвоєння стабільних соціальних умов, прийняття норм і цінностей нового соціального середовища, форм соціальної взаємодії; проявах наслідків психологічної травми

поодинокі незначні труднощі

1

труднощі легкого ступеня прояву

2

труднощі помірного ступеня прояву

3

труднощі тяжкого ступеня прояву

4

труднощі найтяжчого ступеня прояву

5

{Додаток 4 в редакції Постанови КМ № 765 від 21.07.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 493 від 29.04.2022}

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора