ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПЛАТФОРМА «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКА»
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України запрошує освітян, наукових та науково-педагогічних працівників долучитись до серії безкоштовних майстер-класів, вебінарів щодо навчання, розвитку та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах сучасних викликів. Захід приурочено до Міжнародного дня захисту дітей.
Провідні науковці Інституту підготували науково-практичні матеріали: доповіді, презентації, майстер-класи, які можуть бути корисними для різнопрофільних фахівців у сфері освіти різного рівня, науково-педагогічних працівників, а також усіх, хто цікавиться освітою та підтримкою осіб з особливими потребами.
Сподіваємось, що всі представлені матеріали будуть корисними і цікавими.
Ми віримо, що удосконалюючи свою педагогічну майстерність, розвиваючи наукові дослідження, виховуючи наше молоде покоління справжніми патріотами України, ПЕРЕМОГА буде за нами!
СЛАВА УКРАЇНІ!
З науково-практичними заходами можна ознайомитися за посиланнм:
Діти з порушеннями слуху: родинне навчання в умовах криз. На допомогу батькам та педагогам. С. Литовченко, О. Таранченко, В. Жук, В. Шевченко, О. Вовченко
https://drive.google.com/file/d/1PQuQF1j-AW8_1iyg-06yQsjQWmjq6Vf_/view?usp=sharing
Тифлограй підтримки дітей з порушеннями зору. Т. Костенко, К. Довгопола.
https://drive.google.com/file/d/1L2A2sR66HbmVNdEqF2Bs8B6VAkWyBX02/view?usp=sharing
Інформаційна Компетенція дошкільнят. Н. Коваль-Бардаш
https://drive.google.com/file/d/1IU0hQ4nwRmttf_JN5H3IEyXoHwtXIlx7/view?usp=sharing
Запобігти, захистити, допомогти. Діти з особливими мовленнєвими потребами в умовах воєнного стану.Ю.Рібцун
Освіта дітей з попрушеннями інтелекту.
Сучасне дошкілля: підтримка дітей з ООП в умовах воєнного стану.
Навчання та підтримка дітей дошкільного віку з ООП. О. Чеботарьова
https://drive.google.com/file/d/1iTQDZrL_TNg15UKcAas3hCgcHAu_yh_L/view?usp=sharing
Ігри з рахівницею як засіб розвитку інтегративних якостей у дітей з ООП. І. Гладченко.
https://drive.google.com/file/d/12dVbBQJNRqJW_MmHhueN2CaRt6i0mA0B/view?usp=sharing
Соціальні історії як інструмент соціального навчання дитини з ООП. Г. Блеч
https://drive.google.com/file/d/1NmlXlD1cpnf_3LRsGFX1PX21ab4IQQ_3/view?usp=sharing
Сенсорно-пізнавальна компетентність дошкільників з порушеннями інтелектуального пррозвитку. С. Трикоз
https://drive.google.com/file/d/1AE5yzp0_2WsqFrZt4Mh35_V0k6o7EWWQ/view?usp=sharing
Сучасні підходи до організації фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. І. Бобренко
https://drive.google.com/file/d/1IHwN61SF3EJmKNmOsfQHZCsHnTcBtIcm/view?usp=sharing
Соціально-емоційний та соціально-поведінковий розвиток дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. О. Мякушко
https://drive.google.com/file/d/1TigbhocEQ4gY_SEzAa9hhXY_7hUU_xYt/view?usp=sharing
Навчання та розвиток дітей з особливими потребами дошкільного віку.
Фаховий супровід процесу прийняття батьками дитини раннього віку з порушеннями розвитку. О. Бабяк
https://drive.google.com/file/d/15Hb08t7tk5AgljTXD4mnS_LV5i_pRXsI/view?usp=sharing
Технологія діагностування психологічних меж дошкільника із особливими потребами. І. Омельченко
https://drive.google.com/file/d/1YhFZ5-17ycphjIdQd3rOUJvPucDVg2fE/view?usp=sharing
Особливості мотиваційної компеьтентності у дітей дошкільного віку з когнітивними порушеннями розвитку. К. Бужинецька
https://drive.google.com/file/d/1T77gSYjpzQLIaJN8vvb90wr4Jd7dhuMU/view?usp=sharing
Раннє втручання: розвиток дитини з синдромом Дауна та підтримка родини. Н. Баташева
https://drive.google.com/file/d/1ozWZ0td485BgkgN-0SqkZYckWIemdi5I/view?usp=sharing
Арт-терапевична допомога дітям які опинилися у важкій ситуації. Шевченко Ю.
https://drive.google.com/file/d/1u7GY3c5ErDT5kXmghwLEo41mkWsu_wFD/view?usp=sharing
Презентації
Комплекс ігрових прийомів у роботі з дітьми із ринолалією. З. Мартинюк
Комплекс діагностичних вправ спрямованих на визначення особливостей функціонування мовлення у дітей з дислалією. Г. Грибань