ПЕДАГОГАМ: ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
Дата: 07.04.2022 10:23
Кількість переглядів: 161
Група корекційних педагогів КЗО «Криворізька спеціальна школа “Сузір’я” ДОР» розробила для педагогів спеціальних закладів освіти практичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану для дітей із порушеннями слуху.
Під час організації навчання за дистанційною формою для дітей цієї категорії варто пам’ятати, що вони сприймають світ очима, отже все навантаження припадає на зоровий аналізатор.
Варто зазначити, що природною рідною мовою осіб із порушеннями слуху є жестова. І від рівня володіння жестовою мовою педагога, який організовує освітній процес дистанційно, залежить і результат здобувачів освіти.