Бланк ІПР ЗДО від 2022 року
Додаток 1
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 28 липня 2021 р. № 769)
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання _________________________________________________________
2. Загальні відомості про дитину:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності):_________________________________
дата народження:____________________________________________________________
повне найменування закладу дошкільної освіти, в якому здобуває освіту:__________________________________________________________________________
дата зарахування до закладу:__________________________________________________
група: _____________________________________________________________________
прізвище, власне ім’я, по батькові батьків (за наявності) (інших законних представників): __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників): ________________________________________________________________________________
3. Індивідуальні особливості розвитку дитини:
Наявний рівень знань, вмінь і навичок дитини (компетенції) |
Опис освітніх труднощів дитини |
Потреби |
Знає Вміє Володіє Розуміє Здатний Засвоїв Застосовує (самостійно, з підказками) |
інтелектуальні труднощі функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі фізичні труднощі навчальні труднощі |
працювати над розвивати формувати вчити |
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
4.1. Рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки.
4.2. Адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
|
|
доступність |
|
|
освітлення |
|
|
рівень шуму |
|
|
приміщення для усамітнення (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
|
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
використання візуального розкладу |
|
|
збільшення часу на виконання завдань |
|
|
збільшення обсягу допомоги (навідне запитання, демонстрація зразка, нагадування) |
|
|
руховий режим |
|
|
використання заохочень |
|
|
використання засобів концентрації уваги |
|
|
Адаптація навчального матеріалу: |
|
|
картки-підказки, картки-інструкції |
|
|
засоби альтернативної комунікації |
|
|
Модифікація: |
|
|
Скорочення змісту матеріалу |
|
|
Зниження вимог до виконання завдань |
|
|
Інше |
|
|
4.3. Наявність індивідуального навчального плану1:
так;
ні.
Індивідуальний навчальний план складається для дітей, які цього потребують, строком на три місяці з подальшим його продовженням протягом року за освітніми напрямами: “Особистість дитини”, “Дитина в соціумі”, “Мовлення дитини”, “Дитина у світі мистецтва”, “Дитина у природному довкіллі”, “Гра дитини” “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”.
Освітній напрям _____________________________________________________________
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння, які планується досягти |
Моніторинг та оцінювання досягнень2 |
||||
1.10 |
1.11 |
… |
… |
… |
||
|
|
|
|
|
|
|
4.4. Освітній процес здійснюється:
за розкладом групи;
за розкладом групи та розкладом проведення корекційно-розвиткових занять;
за адаптованим розкладом з відвідуванням окремих занять (зазначити яких) ________________________________________________________________________________
за модифікованим розкладом.
5. Потреба у консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
працівниками спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями: ________________________________________________________
6. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
7. Послуги асистента дитини:
7.1. Потреба в асистенті дитини (супроводі під час інклюзивного навчання):
так;
ні.
7.2. Асистентом дитини є:
один з батьків (інший законний представник) дитини: ___________________________
уповноважена одним з батьків (інших законних представників) особа: ________________________________________________________________________________
_________________________________________(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові та контактні дані);
соціальний робітник: __________________________________ (зазначити, хто виступає надавачем соціальної послуги); _____________________________________________________ ________________________________________ (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові та контакті дані).
8. Забезпечення допоміжними засобами для організації освітнього процесу:
8.1. Необхідність в допоміжних засобах:
так
ні.
8.2. Перелік допоміжних засобів, яких потребує дитина: ___________________________
________________________________________________________________________________
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: _________________________________________________________
ні.
10. Наявність інвалідності:
так, зазначити причину: _____________________________________________________
ні.
11. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
|
|
12. Погодження індивідуальної програми розвитку з батьками/іншими законними представниками дитини
Я, ________________________________________________________________________,
(прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)
брав (брала) участь у розробленні індивідуальної програми розвитку та згоден (згодна) з її змістом.
_________________________________________________
(підпис батька (матері)/інших законних представників дитини)
Дата ___________________________
__________
1 Сторінки до пункту 4.3. “Індивідуальний навчальний план” (4.2А, 4.2Б ...) розробляються і додаються для кожного освітнього напряму.
2 Позначення для оцінювання: “+” - “виконує”, “±” - “виконує не систематично” або “виконує з допомогою”, “–” - “не виконує”.”;
{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 769 від 28.07.2021}