КАНАДСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ПРОВІВ ПЕРШИЙ ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Учора, 8 червня 2022 року, відбувся семінар для фахівців ІРЦ і психологів-діагностів «Оцінка функціональних обмежень та психоосвітнє оцінювання». Семінар організували в межах співпраці Міжнародного інституту освіти Макгілл (Канада) та Національної психологічної асоціації України спеціально для Міністерства освіти і науки України.
Спікерами семінару були викладачі Карлтонського університету – Борис Вукович і Джессі Ганнел.
Борис Вукович – директор READ Initiative (Research, Education, Accessibility, and Design), директор Національного офісу Канадської мережі доступності (CAN), викладач Школи промислового дизайну Карлтонського університету, викладач освітньої та консультаційної психології Університету Макгілла. Джессі Ганнел – працівник команди відділу розвитку і досліджень READ Initiative, кваліфікований учитель початкової школи, психометрист, психодіагност.
У семінарі взяли участь близько 300 психологів, що займаються моніторингом особливих освітніх потреб. Захід складався з двох частин: лекційної та частини з питаннями-відповідями. Під час зустрічі обговорили теми стосовно конкретних практик оцінювання, інструментів та протоколів, які використовують у Канаді. Учасники мали можливість поставити запитання спікеру щодо діагностичних інструментів, їхніх особливостей застосування; дізнатися, як в Канаді використовують МКФ, а також конкретні кейсів щодо визначення особливих освітніх потреб тощо.
Нагадаємо, на нараді у Прем‘єр-міністра обговорили безпекові умови та підготування закладів освіти до нового навчального року.