A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

Розвивальні ігри та вправи для розвитку пізнавальних процесів та емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку віком від 3 до 5 років

Дата: 19.03.2020 18:09
Кількість переглядів: 234

Вчимо проявляти зацікавленість, уважне ставлення один до одного. Розвиваємо основні пізнавальні функції (увагу, комунікативність), самоорганізацію та самоконтроль.

Заняття 1

Мета: вчити проявляти зацікавленість, уважне ставлення один до одного. Розвивати основні пізнавальні функції (увагу, комунікативність), самоорганізацію та самоконтроль.

Обладнання: папір, фломастери,  кольорова крейда.

Хід заняття.

Вправа «Назви своє ім’я»

Дитина, називаючи своє ім’я, розповідаючи про себе.

- Чому тебе так назвали?

- Які є пестливі форми твого імені?

- Як тобі подобається, щоб тебе називали?

Вправа «Хто відгадає першим?»

Попросіть дитину  по пам’яті описати будь-який предмет у кімнаті, так щоб інші присутні в кімнаті його відгадали. При цьому не можна прямо дивитися на нього і називати. Поміняйтесь ролями.

Вправа «Передаємо радість»

Долоні «човником» – я передаю свою радість, хто отримає «радість», передає її іншому.Передаємо всім домашнім.

Вправа «Порівняй два малюнки»

Запропонувати дитині два малюнки – потрібно визначити, що нового з’явилося, а чого бракує. Якщо для дитини ця вправа є складною, то потрібно виконати разом.

 

  

Вправа «Добра тварина»

Мета: розвиток відчуття єдності.

Тримаємо дитину за руки.

- Ми з тобою – одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає. А тепер подихаємо всі разом: вдих – крок вперед, видих – крок назад. Наша тварина дихає рівно і спокійно. А тепер послухаємо, як б’ється її велике серце: стук – крок вперед, стук – крок назад і т.д.

- Дуже добре! Наші вправи закінчилися. Я тобі дякую!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора