A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
КУ "Краснокутський Інклюзивно-Ресурсний Центр"
Краснокутської Районної Ради Харківської Області

ІІ Рівень – Знання про предмет

Показники успішного розвитку дитини:

                                   Формування елементарних математичних уявлень

Кіль-

кість

  • розрізняє поняття «одинбагато»;

  • виділяє один та багато предметів із групи предметів;

Вели-

чина

  • розрізняє 2 предмети різного розміру – «великий – маленький»;

  • виділяє великий або маленький предмет із групи контрастних за розміром предметів;

Форма

  • розрізняє дві різні геометричні форми;

                                                Ознайомлення з навколишнім світом

Роди-

на

  • має первинні уявлення про себе (впізнає та показує себе в дзеркалі), близьких  людей (впізнає та показує мати, батько)

Іграшки

  • впізнає та показує 23 іграшки (м’яч, лялька, пірамідка, машинка або ін.)

Тварини

  • впізнає та показує  кішку, собаку (справжня, іграшка, малюнок);

Посуд

 Їжа

  • знає та використовує за призначенням чашку (п’є), ложку, тарілку (їсть);знає  та показує звичну для себе їжу;

Формування сенсорного досвіду

  • реагує на стимуляцію тактильних відчуттів за допомогою чергування   торкань твердою–м’якою, сухою–вологою, теплою–холодною поверхнями;

  • виконує скоординовані дії з предметами (ставить  кубик  на  кубик, нанизує  кільця на пірамідку тощо);

  • виділяє окремий предмет серед інших за проханням дорослого;

  • співвідносить знайомий об’ємний предмет з його плоскінним зображенням;

  • знаходить  і  приносить  заданий  добре  знайомий  предмет;

  • знає та впізнає серед інших червоний та жовтий кольори;

  • малює кола;

  • виконує подвійне прохання.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора